onsdag 16 maj 2012

Tack för idag + häftig intervju

Vi har en eld som brinner och ska strax lägga oss för att sova. Vi har inte ätit något mer idag så vi får se hur vi mår när vi vaknar upp imorgon.

Innan vi säger godnatt - en liten intervju med oss själva. Hur mår vi?
Elin: Känner mig... Gud vad svårt... Inne i en helt annan värld än vad jag brukar vara. Lugn och... Vad menar du? Ska jag beskriva med ord? Hmmm.. Jag mår bra, förutom att jag är lite hostig.
Minna: I've got a hang over ohoooaaaoooo! För det är typ så jag känner mig. Och att man inte har någon energi i kroppen. Och att man är lite fuktig efter regnet som man blir ännu tröttare av.
Kira: Mysigt att sitta kring elden men skulle gärna haft en kebabpizza att äta.

5 kommentarer:

  1. Hangover? Det där vet du inget om Minna.

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni kan sova länge. Sov gott

    SvaraRadera
  3. Hej Tjejer !
    Hoppas natten varit bra och att ni har sovit.

    SvaraRadera
  4. Hej igen!

    Vad kul att ni har möjligheten att lägga upp filmer! Hur gör ni det egentligen? tar inte kamerans och datorns batteri slut snart? Och hur får ni internet?

    Hoppas ni får en fin torsdag!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Tack Lena och Åke, vi sov rätt så gott faktiskt förutom att det inte var så kul att vakna.

    Lena Handén, vi har med oss mobiltelefoner som vi delar 3g genom. Vi har idag varit vid bilen och laddat våra prylar så det kommer funka utmärkt resten av tiden vi har kvar.

    Kramkram!

    SvaraRadera